OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
YP Yrkesbutiker är en rikstäckande kedja som idag består av 12 butiker. YP Yrkesbutikers mål är att vara den bästa leverantören av arbetskläder och personligt skydd på den lokala marknaden. I våra butiker finner du Blåkläders produktsortiment och vi levererar ett komplett sortiment inom personligt skydd såsom skor, handskar, andningsskydd, hörselskydd m.m. Läs gärna mer om oss på www.yp.se
Tjänstebeskrivning
Har du erfarenhet av försäljning och trivs i olika miljöer? Har du en passion för människor och affärer? Då är du kanske vår nya kollega i Trollhättan!
Som kundansvarig fältsäljare hos oss får du en avgörande roll och ansvarar för ett eget distrikt inom regionen och en väl utvald målgrupp. Du ansvarar själv för hela säljprocessen från planering, uppsökning av kund till avtalsskrivning. Rollen innebär att du aktivt kommer bearbeta och utveckla både befintliga och nya kundrelationer samt definiera och utveckla kundernas behov. Du är lika bekväm på byggarbetsplatsen som industriföretaget eller den typen av företag och kan navigera i olika miljöer. Genom samspelet mellan våra olika säljkanaler tar vi marknadsandelar, där du har en avgörande roll. Arbetet ställer höga krav på kundvård samt att du är van att ta ansvar för dina uppgifter och driva processer framåt.
Kvalifikationer
Vi söker dig som:
• har erfarenhet av B2B försäljning, gärna från branschen
• brinner för försäljning, har ett stort eget driv och gillar att arbeta målinriktat
• är förtroendeingivande, har hög kommunikationsförmåga och är bra på att skapa och bevara långsiktiga relationer
• är initiativrik och serviceminded och jobbar alltid för att hitta bästa lösningen för varje kund
• har förmåga att samarbeta och se möjligheterna för att utveckla våra kundrelationer
• har B-körkort
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett mycket intressant och omväxlande arbete där det finns stora möjligheter till personlig utveckling och möjlighet att påverka. Vi jobbar nära varandra och därför bör du tycka om att samarbeta med kollegor i en familjär anda. Vidare blir du en del en av en koncern i tillväxt, som expanderar både nationellt och internationellt, vilket öppnar upp för goda utvecklingsmöjligheter. I tjänsten ingår tjänstebil, dator och mobiltelefon och givetvis är vi kollektivanslutna. Du kommer att utgå från vår butik/kontor i Trollhättan.
Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringschef Malou Lundgren tel: 0733-200 880. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 21 juni 2021. Vi kommer arbeta med löpande urval, så skicka gärna in din ansökan snarast.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642