OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en ny generation spelare till ett av våra viktigaste lag, områdesteamet. Här jobbar du på en spelplan där du dagligen möter våra kunder - på gården, i tvättstugan eller när du knackar på för att informera om hur avfallshanteringen fungerar. Service är oerhört viktigt och du värdesätter det sociala mötet med våra kunder och den unika arbetsmiljö som är deras hem.
Vår ambition är att alltid bli ihågkomna som passionerade, modiga spelare som varje dag gör livet lite bättre för våra hyresgäster. För att lyckas behöver vi ha modet att utmana gamla spelupplägg och testa nya lösningar. Vi är på en förändringsresa och det märks också bland våra spelare - positioner kommer att utvecklas och rollen du söker idag ser antagligen inte likadan ut imorgon. Därför söker vi spelare som inte är rädda för förändring.
Låter det här som dig?
Efter att du bytt om till matchställ och slängt några ord med dina medspelare, tar du en kopp kaffe, te eller kanske bara lite vatten och landar i vårt gemensamma lunchrum. Där deltar du aktivt i morgonens genomgång och känner dig taggad för dagens varierande arbetsuppgifter. Du löser inte bara praktiska problem, som till exempel städet i trapphuset och skötsel av grönytor, utan du bidrar också till att våra hyresgäster känner sig trygga och nöjda med sitt boende. Att jobbet är omväxlande, med både praktisk och administrativt arbete, passar dig perfekt.
Och om du inte bryr dig om fotboll så har vi många spelare med andra intressen också, huvudsaken är att du vill göra livet bättre för våra hyresgäster.
En kort summering om vilka vi är
Vi på Bostäder i Borås bryr oss om våra hyresgäster och vi gillar våra hus. Vi är ett allmännyttigt bostadsbolag som ägs av Borås Stad. Med drygt 6 600 lägenheter i nästan alla stadsdelar är vi Borås största hyresvärd. Vi erbjuder ett bekymmersfritt boende för alla boråsare utan ekonomisk risk.
Varje dag går 120 medarbetare till jobbet för att göra livet lite enklare och bättre för våra kunder. Vår vision är att vara en bättre värd och vår kultur innebär att hos oss är alla en ledare som visar vägen genom omtanke och handling.
Din ansökan
Är tjänsten klockren för dig? Skicka in din ansökan så fort du bara kan men senast den 29 januari.
Vi strävar mot att få en jämn könsfördelning i laget.
Vi tar inte emot ansökningar på mejl.