OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av teamet med mantrat lite bättre lite proffsigare?
Då kan vi erbjuda dig möjligheten att bli en del i vårt framgångsrika kundserviceteam på Zalando i Jönköping.
Är du också Intresserad av mode och e-handel?
Vill arbeta med högkvalitativ kundservice?
Behärskar du Svenska I tal och skrift?
Kan du börja din anställning 15 November?
Då är du den person som vi söker.
Om jobbet
Du kommer att hantera inkommande frågor via telefon, mail och chatt angående Zalandos produkter. Normala frågor från kunder är exempelvis faktura-, reklamations- och beställningsfrågor. Ditt mål är att lösa kundens problem och ge en sådan hög kundservice som möjligt. Försäljning kommer inte att vara en av arbetsuppgifterna.
Vi erbjuder dig:
Specialerbjudande på Zalandos sortiment.
Bra företagskultur och en stark känsla av gemenskap
Fast månadslön
Bonusprogram
Bra utvecklingsmöjligheter, professionellt och personligt
Bra arbetstider
Att bli en del i ett framgångsrikt team
Vi söker dig som:
För att passa i denna roll behöver du ha goda datorkunskaper och gymnasieexamen. Vidare kan du uttrycka dig obehindrat både i tal och skrift på svenska, samt har en god engelsk förmåga i tal och skrift då dessa språk används dagligen i arbetet. Har du tidigare erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är det ett plus men absolut inte ett krav
Arbetsplatsen är förlagd i Jönköping.
Arbetstider:
Öppettider är förnärvarande vardagar 08:00-20:00 och helger 09:00-18:00.
Total arbetstid / vecka är 40 timmar.
Vi vill ha din ansökan senast 10 november.
Intervjuer kommer att ske löpande.
SYKES är från och med den 27 augusti en del av Sitel Group®