OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ZEEKR är ett premiumvarumärke för elfordon och teknologilösningar från Geely Holding Group, ett av världens största privatägda fordonsföretag. ZEEKR varumärket och dess första bil, 001 designad och utvecklad i Europa, lanserade under Shanghai Auto Show i april 2021.
Vårt R&D center etablerades för ett decennium sen i Göteborg och kan skryta med toppmoderna faciliteter och expertis i världsklass. Ingenjörsteamet arbetar med teknologier som bland annat fordonsarktitektur, power train, chassi och ADAS. Vi samarbetar även med start-ups, innovationshubbar och akademi i Sverige och från hela världen för att bana väg för hållbar mobilitet i framtiden. Vårt designcenter, också beläget i Göteborg, är hem för ett mångsidigt och internationellt team som arbetar med bland annat exteriör- och interiördesign, färg, material, HMI samt digital och fysisk modellering.
ZEEKR kommer nu till Europa - vi kommer att introducera vårt premiumvarumärke ZEEKR i Europa senare i år och två ZEEKR-modeller, ZEEKR 001 och den nya ZEEKR X, kommer att erbjudas i Sverige och Nederländerna som första länder i Europa.
Nu letar vi efter en receptionist till ZEEKR i Stockholm! Som ZEEKR Host ansvarar du för att se till att våra kunder har bra upplevelse och känner sig väl omhändertagna. Är du kundorienterad person som gör det lilla extra för att säkerställa bra service? Tycker du dessutom om att samarbeta med andra och har en utmärkt kommuniationsförmåga? Tveka i så fall inte utan skicka in din ansökan för att bli en del av ZEEKR.
Huvudsakliga ansvarsområden
- Säkerställa att våra kunder känner sig välkomnade och omhändertagna. Detta genom den egna direkta kontakten med kunden, men också genom att assistera och "dirigera" sälj/service-personal så att kunden får ett bra omhändertagande.
- Se till att kunderna enkelt kan navigera i utställningslokalen och/eller parkeringsområdet.
- Erbjuda kunderna förfriskningar, kaffe, tidningar etc.
- Hjälpa till och genomföra konferenser och event på anläggningen.
- Kontinuerligt kontrollera och underhålla, skick på bilar, bilshallmaterial, kaffemaskin, kundlounge, musik, tv-skärmar etc.
- Svara på inkommande telefonsamtal och hänvisa kunderna till rätt avdelning eller personal.
- Vid behov administrera provkörningar, kontrollera körkort och visa bil.
- Ansvara för demobilar när det gäller skick, drivmedel, laddning etc.
- Ansvara för beställning och inköp av kontorsmaterial och liknande beställningar på anläggningen.
- Ge stöd till sälj- och servicegrupperna, inklusive att hjälpa till med administrativa uppgifter och se till att kundbehoven tillgodoses.
Kvalifikationer
- En kundorienterad inställning med god förståelse för kundnöjdhet.
- God kommunikationsförmåga
- God samarbetsförmåga
- Goda kunskaper i Microsoft Office
- Flytande engelska och svenska, i såväl tal som skrift.
- Gymnasieutbildning
Vem är du?
Som person värdesätter du samarbete och trivs att tillsammans med dina kollegor arbeta mot uppsatta mål. Du är flexibel, brinner för god service, är ansvarsfull.
Har du en utmärkt kommunikationsförmåga, kundfokus och passion god service? Missa då inte möjligheten att bli en i teamet hos oss på ZEEKR. Vi erbjuder dig chansen att få vara med från början på resan av att lansera ett varumärke i Europa, utöver det erbjuder vi självklart kollektivavtal och friskvårdsbidrag.
I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.
Låter detta som ditt nästa äventyr? Välkommen att kontakta oss för mer information Anna Kjellberg, Senior Recruiter, anna.kjellberg@zeekr.se, +46 72 988 80 55
Sista ansökningsdag: 2023-07-17
Ansök idag, vi kommer att utföra löpande urval under ansökningstiden. Vi ser fram emot att höra av dig!
Observera att vi på grund av GDPR endast kan ta emot ansökningar som skickas via rekryteringssystemet, inte via e-post eller andra kanaler.