OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Sprio söker nu dig som älskar service och har ett stort intresse för teknik till Zettle by PayPals kundtjänst. Här får du en utvecklande och spännande roll inom kundservice. Du erbjuds möjligheten att utvecklas inom kundtjänst och teknisk support genom inkommande samtal och mail ifrån företagskunder.
I rollen som kundservicemedarbetare får du vägleda företagskunder vid frågor kring faktura, felsökningar, hjälpa till att ta ut rapporter och teknisk support för Zettles olika produkter. Om du har ett tekniskt intresse och gillar att jobba både övergripande och detaljerat med support är detta den perfekta rollen för dig! Det förekommer även merförsäljning i rollen, vilket passar perfekt för dig som är målinriktad och en kreativ problemlösare.
Vi söker dig som:
Är ansvarsfull och duktig på att jobba självständigt
Gillar att jobba mot uppsatta mål och ser det som en möjlighet till utveckling
Älskar teknik och är en grym problemlösare
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder:
Ett familjärt team i en ung och öppen arbetsmiljö
En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
Fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Ett fräscht modernt kontor med gångavstånd från Solna station
Arbetstider:
Du kommer att jobba varierade tider förlagt under kundtjänstens öppettider vilket är: Måndag-fredag 08–17, stängt på helger samt röda dagar.
Tjänsten är på 80-100% och påbörjas som ett konsultuppdrag med en 6 månader lång provanställning för att sedan löpa vidare till en tillsvidareanställning hos kundföretaget.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt, CV är inte ett krav. Vi videointervjuar löpande!
Bransch: Bank & finans
Platser: Stockholm